Dobrowolny Program Pomocy Technicznej Camaro.
Firma Camaro oferuje pomoc techniczną w naprawie swoich produktów przez okres trzech lat od daty zakupu, polegającą na oferowaniu nieodpłatnych napraw produktów Camaro. W ramach programu nie jest oferowana wymiana produktu na inny, jedynie naprawa. Jeśli okaże się, że uszkodzenie nie jest możliwe do naprawienia lub jest zbyt rozległe i tym samym zbyt kosztowne, Camaro nie deklaruje jakiegokolwiek innego wsparcia.
Aby móc skorzystać z nieodpłatnych napraw w ramach tego programu, muszą być spełnione następujące warunki:
1. Produkt zostanie dostarczony do firmy Camaro na koszt użytkownika.
2. Dostarczony produkt musi być czysty, pozbawiony ciał obcych i nieprzyjemnych zapachów.
3. Uszkodzenie zgłoszone do naprawy musi być w swojej początkowej fazie, zaraz po powstaniu. Camaro może odmówić naprawy uszkodzeń zaniedbanych.
4. Nie podlegają nieodpłatnej naprawie uszkodzenia wynikłe z:
-
zaniedbania użytkownika
-
użytkowanie niezgodne z przeznaczeniem
-
nieprawidłowego przechowywania i konserwacji
-
zużycia materiałów
-
starzenia się materiałów
-
wystawiania na nadmierne promieniowanie UV (np. suszenie przy bezpośrednim działaniu promieni słonecznych).